lördag 11 juli 2009

semester!!

Imorgon 19:30 lämnar jag jobbet och kommer tillbaka 4 veckor senare. I FYRA VECKOR ska jag vara hemma och göra vad som faller mig in, och få betalt för det! Betalt! För att bara gå hemma och vara ledig!
Det har hittills inte funnits på kartan i mitt 28-åriga liv, där jag, innan detta, jagat timmar här och där, ibland på 4 ställen samtidigt och med högst bristfällig framförhållning vad gäller arbete, då det inte sällan varit med några timmars varsel.
Men nu har jag alltså på en höft 672 timmar till mitt förfogande. I 672 timmar behöver jag inte ägna en tanke åt arbete, för det finns kvar där när jag kommer tillbaka pigg och utvilad i augusti. Är det inte skithäftigt, så säg?
Jag ska göra inte ett dugg förutom en planerad tripp till Varberg med omnejd, och det är snudd på det bästa med det hela, att inte planera, utan ta det som det kommer.

Det absolut bästa är att det finns mer att ta ut när jag är klar med den här!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Kan vara skönt att inte ha en massa inplanerat, utan bara ta det som det kommer. Ha det skönt nu Karin, och hoppas man får se lite semesterbilder! Kram

Anna sa...

Det här är du värd, gummsan! Försök att njuta så mkt du bara kan!
KRAM