torsdag 30 juli 2009

090730

Det här med att visa sin kärlek till varandra, när man har en varandra att visa den till, alltså någon man lever i någon slags symbios med, det är fint. Men samtidigt är det, för mig, en tunn linje mellan det fina och det äcklande. Ni vet, såna där nykära människor som inte kan släppa varandra, vare sig med blicken eller rent fysiskt, som tittar djupt in i varandras ögon och säger den ena sockersötdrypande frasen efter den andra och bara ler... Det är lite smått uttråkande, så det är ju tur att jag inte lever på det sättet.

Så, på den andra sidan om den där linjen, den sidan jag befinner mig, där visar vi kärleken till varandra på ett lite annorlunda sätt. Till exempel genom att få raka halva hans bringa med hyvel. Jag fick även göra en stig från naveln upp till halsen om jag ville.
Endera är han kär, eller så är det en mildare form av utvecklingsstörning. Jag gillar't vad det än må vara.

Åh, förresten, kolla in det här: sex is not the enemy
Men gör det inte på jobbet, det är inte säkert det uppskattas av din omedelbara omgivning. Kalla det porr, erotik eller vad du vill, själv har jag fallit för bilderna, som till stor del håller hög kvalité, och den totala blandningen av kön och sexualiteter i alla dess former.