tisdag 13 januari 2009

Torka

Jag är tacksam för de gånger jag finns i åtanke när det gäller att nominera, utmana och skicka vidare diverse bloggrelaterade saker till varandra.

Jag har flera gånger tänkt anta era utmaningar, men det är något som tar emot.. Det är helt enkelt inte jag, det vore att ljuga för mig själv.
Kan inte säga att jag har funnit min nisch ännu, om jag någonsin kommer att göra det, men jag vet vad jag inte vill. Trots det är jag som sagt tacksam att ni tänker på mig, för även om jag använder bloggen som ventil för mig själv i första hand, så är det ju alltid trevligt att andra ser en.

I övrigt händer det inte ett skit just nu.

Jo, visst, det händer massor där ute; Gaza är en hel roman för sig, Volvo varslar ännu fler och gasens varande eller icke varande oroar. Men det finns så många andra som skildrar det så mycket bättre, och jag överlåter det till dem.

Det mest spännande som hänt i mitt liv idag, är att katten har fått p-piller.. Ni ser, det här går ju inte... Återkommer.

Inga kommentarer: