onsdag 3 december 2008

Hej....

Nu är jag här...
Exakt vad det är jag gör här, det vet jag inte ännu, men det kommer kanske så småningom.

En av anledningarna till att jag inte vet kan ha att göra med att jag bara varit hemifrån några timmar idag, på personalmöte. Att sitta i sin lägenhet i det lilla lilla samhället jag bor i, genererar inte i många tankar värda att skriva ner, snarare tvärtom.
Det skulle bli något i stil med

"Idag såg jag en röd bil, och en blå! På samma gång! Senast det hände var förra påsken, då var det trafik minsann!"

Det kan ha med ren tristess och apati att göra, och det kan lika gärna bero på färgångorna vi sov i inatt. Men sovrummet är fint iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Fin blogg....=) Jag fortsätter att följa den på denna sida....;o)
Hoppas det är bra med er annars? Får väl höras nån dag.

Ha d gott! Kramiz Millan!