måndag 22 december 2008

Våga Vägra Stressen part II

Det blev ett sjuhelvetes bra slut på min Våga-vägra-stress-episod.
Julklapparna vi punkt-handlat då och då slog vi in idag.
Först varsin dusch, sen satt vi där, i morgonrockarna, med varsin glöggmugg och med Absolute Christmas i bakgrunden (som vi inte låtit diverse köpcentran få spela sönder för oss), och slog in de resterande julklapparna.
Stämningen var på topp, det kan inte bli mycket bättre än så här, tänkte jag i mitt stilla sinne när jag tittade på Honom i skenet av ljuslågan.

Vad paketen innehåller, hur många de är till antalet, hur mycket de är värda, spelar så liten roll när man får vara med de man älskar och känner sig älskad av. Allt annat bleknar i jämförelse, och jag hoppas jag kan föra den känslan vidare till mina barn.

Inga kommentarer: