fredag 27 mars 2009

Deklarerat och klart

Är detta inte helt sjukt så säg:
Jag har deklarerat idag. Utan att ha fått deklarationen i postlådan! Jag upphör inte att förvånas och förundras över teknikens under, det är ju hur sjukt häftigt som helst!

Samtidigt blir jag lite besviken, det är ju som att öppna julklapparna innan julafton, för att sedan stänga dem omsorgsfullt igen, så ingen vet att man vet vad man får...
Nu har jag plötsligt ingen lust alls att hämta posten på en vecka, jag vet ju redan vad det står när det gula plastiga dokumentet dimper ner i lådan.
I år står det:

Du kunde köpa den där kameran med gott samvete. Och ta en ordentlig semester när du ändå håller på.
*

Faan så sköönt!!!

*Med reservation för att bilhelvetet brakar ihop, katten hamnar i slagsmål och kräver veterinärvård eller nåt annat som snor pengarna rakt framför näsan.

Inga kommentarer: